Управлінням соціального захисту населення Коломацької РДА оголошено конкурс

Управлінням соціального захисту населення Коломацької РДА оголошено конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - спеціаліста  І категорії відділу інформації, прийняття заяв та документів для призначення усіх видів соціальної допомоги управління соціального захисту населення  Коломацької районної державної адміністрації Харківської області.

 

УМОВИ

проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - спеціаліста

І категорії відділу інформації, прийняття заяв та документів для призначення усіх видів соціальної допомоги управління соціального захисту населення  Коломацької районної державної адміністрації Харківської області

 

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Надає відвідувачам Приймальні першу інформацію з питань надання соціальної допомоги і соціальних послуг та процедур їх призначення.

2. Надає інформацію про стан розгляду раніше поданої заяви на призначення допомоги.

3. Видає бланки документів, які необхідно заповнити для звернення за допомогою.

4. Видає відвідувачам талончик направлення.

5. Проводить попередній запис відвідувачів на прийом.

6. Веде журнал реєстрації прийняття заяв і документів для призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсаційних виплат.

7. Надає консультації стосовно права конкретної сім’ї чи особи на отримання соціальної допомоги та компенсаційних виплат.

8. Здійснює прийом та реєстрацію заяв та документів на призначення соціальної допомоги та компенсаційних виплат.

9. За результатами співбесіди із заявниками, визначає необхідність проведення обстеження сім’ї чи особи головним державним соціальним інспектором.

10. Формує особові справи з призначення всіх видів соціальної допомоги.

11. Відповідає за зберігання особових справ.

12. Відбирає особові справи для фахівця з прийому.

13. Веде журнал архівних справ та видачі особових справ.  

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 2000 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроковість

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі та строк їх подання

1. Копію паспорта громадянина України;

2. Письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки.

4. Копію (копії) документу (документів) про освіту.

5. Заповнену особову картку встановленого зразка (форма № П- 2ДС);

6. Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік;

7. Копію посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

Строк подання документів: 30 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби.

Дата, час і місце проведення конкурсу

09 серпня 2017 року, початок о 13.00 годині за адресою 63101, Харківська область, Коломацький район, смт. Коломак, вул. Соборна, 1

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Євтушенко Людмила Петрівна,

тел. 0(5766) 56-4-72

Luda_yevtushenko@ukr.net  

                                                     

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища

 

Ступінь вищої освіти

Бакалавр, спеціаліст, магістр

2

Досвід роботи

-

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Освіта

Вища освіта

2

Знання законодавства

1. Конституція України;

2. Закон України «Про державну службу»;

3. Закон України «Про запобігання корупції»;

3

Професійні чи технічні навички

Знання законів, інших законодавчих актів з питань діяльності спеціаліста І категорії відділу інформації, прийняття заяв та документів для призначення усіх видів соціальної допомоги.

4

Спеціальний досвід роботи

-

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office; навички роботи з інформаційно – пошуковими системами в мережі Інтернет; знання сучасних технологій з електронного урядування

6

Лідерство

1. Ведення ділових переговорів;

2. Вміння обґрунтовувати власну позицію;

3. Досягнення кінцевих результатів.

7

Прийняття ефективних рішень

1. Вміння вирішувати комплексні завдання;

2. Вміння організовувати та планувати роботу;

3. Вміння визначати і ухвалювати організаційні та управлінські рішення;

4. Встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.

8

Комунікації та взаємодія

1. Вміння ефективної комунікації та публічних виступів;

2. Сприяння та налагодження партнерської взаємодії;

3. Відкритість.

9

Впровадження змін

1. Реалізація плану змін;

2. Здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;

3. Оцінка ефективності здійснення змін.

10

Управління організацією роботи та персоналом

1. Організація і контроль роботи;

2. Управління проектами;

3. Управління якісним обслуговуванням;

4. Вміння працювати в команді.

11

Особистісні компетенції

1. Аналітичні здібності;

2. Дисципліна і системність;

3. Ініціативність і креативність;

4. Самоорганізація та орієнтація на розвиток;

5. Дипломатичність та гнучкість;

6. Незалежність та ініціативність;

7. Вміння працювати в стресових ситуаціях.